lunes, 26 de agosto de 2019

the art of courtly love, cd 2



Jehan Vaillant
1. Trés doulz amis - Ma dame - Cent mille fois (rondeau)

Pykini
2. Plasanche or tost (virelai)

Anthonello de Caserta
3. Amour m'a le cuer mis (ballade)

Anon
4. Tribum quem (motet)

Solage
5. Helas ! je voy mon cuer (ballade)

Anon
6. Contre le temps (virelai)

Matteo da Perugia
7. Andray soulet (canon)
8. Le greygnour bien (ballade)

Anon
9. Restoés restoés (virelai)


III. The Court of Burgundy

Guillaume Dufay
10. Ce moys de may (rondeau)
11. La belle se siet (ballade)

Gilles Binchois
12. Je ne fai tousjours que penser (rondeau)
13. Filles a marier (chanson)
14. Amoreux suy et me vient toute joye (rondeau)
15. Je loe Amours et ma dame mercye (ballade)

Dufay
16. Navré je sui d'un dart penetratif (rondeau)
17. Lamentatio Sanctae Matris Ecclesiae Constantinopolitane (O tres pitieulx - Omnes amici) (motet)

Anon
18. La Spagna (Variant I) (basse danse)

Dufay
19. Par droit je puis bien complaindre (rondeau)
20. Donnés l'assault (rondeau)

Binchois
21. Vostre trés doulx regart (rondeau)

Dufay
22. Helas mon dueil (virelai)

Binchois
23. Bien puist (rondeau)

Dufay
24. Vergine bella (stropha)

Anon
25. La Spagna (Variant II) (basse danse)


The Art of Courtly Love, CD 2

Early Music Consort of London
David Munrow, director

No hay comentarios: